PTFCH

پلتفرم سامری

%5 تخفیف بر روی تمامی راهکارهای حسابداری هلو

کد تخفیف :Holoo
faq

لطفا قوانین پلتفرم سامری را با دقت مطالعه نمایید!

faq

لطفا قوانین پلتفرم سامری را با دقت مطالعه نمایید!

1
عمومی

گام نخست برای دسترسی کامل و جامع به وب سایت ثبت نام می‌باشد و با ایجاد پروفایل کاربری در واقع قوانین و مقررات وب سایت را پذیرفته‌اید.

شما با تکمیل مراحل ثبت نام به این مجموعه تعهد داده‌اید که اطلاعات شخصی را کامل و به صورت صحیح ثبت کرده اید و طبق قوانین مدنی و تجاری ایران به سن قانونی بالای 18سال برای پذیرش قرارداد رسیده‌اید.

خریدار متعهد به استفاده از نرم افزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در صورتی که قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌ها تغییر یایند اطلاعیه در همین صفحه اعلام می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.


2
کپی رایت و مالکیت

استفاده از مطالب و تصاویر پلتفرم سامری با داشتن "هدف غیرتجاری" و "ذکر منبع" بلامانع است. شما هیچگونه حق استفاده از نام تجاری و علامت تجاری و ... را ندارید و بدون ذکر منبع نمیتوانید از انتشار، آپلود و ... استفاده کنید.


3
مالی و اداری

خریدار موظف است مبلغ فاکتور را به صورت کامل پرداخت نماید و تعهد می‌دهد که با خدمات پلتفرم سامری آشنایی کامل داشته و شرایط همکاری را می‌پذیرد در غیر اینصورت پلتفرم سامری هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه سرویس و خدمات به خریدار نخواهد داشت.

در صورت بروز خطاء و عدم ادامه‌ی فعالیت 30% از مجموع کل پیش فاکتور (قبل از تخفیف) از حساب خریدار کسر میشود.

مجموعه ی ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتر و مسائل ایجاد شده توسط نرم افزار های دیگر را نخواهد داشت.

خریدار متعهد می گردد در صورت بروز هر گونه اشكال در عمليات جاري و سرویس ها، مجموعه ی ما را در جريان قرار دهد. کلیه عواقب ناشی از عدم اطلاع مجموعه ی ما در پلتفرم سامری متوجه خریدار می باشد.

خریدار موظف است قبل از سفارش محصول، لیست نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری محصول و موارد مربوط به استقرار نرم افزار را از فروشنده دریافت و آنها را با سخت افزار و نرم افزار موجود خود مقایسه کرده و در صورت سازگار بودن اقدام به سفارش نماید و فروشنده مسئولیتی در قبال هر گونه مغایرت مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم با محصول ارائه شده ندارد.

خریدار در مقابل كلیه مكاتباتی كه مجموعه ما در پلتفرم سامری با وی از طریق پست الكترونیكی یا پیامك و یا از طریق حساب كاربری وی در باشگاه مشتریان انجام می شود مسئول خواهد بود. پلتفرم سامری پس از گذشت 24 ساعت از آخرین ارتباط خود با خریدار آن را مشاهده شده تلقی نموده و می تواند در مورد وی تصمیم گیری كند.

تصميمات كتبي و يا صورت جلساتي كه توسط نمايندگان طرفين تایید و امضا مي شود، معتبر و نافذ بوده و براي طرفين لازم الاجراست.

طرفين این تفاهم نامه حق هرگونه همكاري مستقل با پرسنل طرف مقابل را براي مدت 3سال پس از انعقاد تفاهم نامه نخواهند داشت. اين همکاری شامل استخدام، تفاهم نامه مشاوره و مواردی از این دست خواهد بود. هر یک از طرفین در صورت عدم رعایت موضوع بدون کسب اجازه نامه کتبی از طرف مقابل، موظف به پرداخت جریمه نقدی معادل 3 برابر مبلغ فاکتور نهایی می¬باشد.


4
تمدید قرارداد

پشتیبانی برای مشتریان جدید به مدت شش ماه رایگان در نظر گرفته شده است و تمدید دوره به صورت یک ساله بوده و مشمول هزینه و الزامی است.

در صورت اتمام پشتیبانی و عدم تمدید قرارداد و بروز خطاء مجموعه مسئولیتی در قبال خسارت وارده و رفع خطاء و درخواست های خریدار را نمی‌‌‌پذیرد.


5
کانال ارتباطی

جهت ارتباط با مجموعه می‌توانید از کانال‌های شماره تلفن، ایمیل، ثبت تیکت و گفتگو آنلاین با مجموعه ارتباط برقرار کنید. جهت مشاهده اطلاعات تماس به صفحه‌ی تماس با ما مراجعه فرمایید.


6
قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، مجموعه پلتفرم سامری هیچ گونه مسئولیتی ندارد و این مجموعه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند.


7
رعایت حریم شخص

ما در مجموعه پلتفرم سامری در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان خود هستیم.

حفظ حریم شخصی کاربران برای مجموعه پلتفرم سامری اهمیت بسیاری دارد.

در همین راستا متعهد میشویم به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات ما استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت کنیم.این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت، مگرآنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از خریدار در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

مجموعه ی ما می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از مشتریان مدارکی دال بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید که ارسال مدارک برای خریداران محترم الزامی می باشد.

کلیه مشتریان می بایست با قبول و تایید توافقنامه حاضر موافقت خود را اعلام نموده و درصورت تغییر بندهای توافق نامه طبق سیاست های پلتفرم سامری ملزم به تایید مجدد می باشند.

آدرس و یا آدرس‌هایی که خریدار به عوامل پلتفرم سامری اعلام می نماید، به عنوان محل ارسال بسته یا مکاتبات قانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسئولیت هرگونه اشتباه بر عهده ی خریدار می‌باشد.

خریدار متعهد می شود که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب نرم افزار از جمله سیستم عامل و حداقل مشخصات سخت افزاری پیشنهادی از جانب مجموعه ما در پلتفرم سامری را آماده نماید، مسئولیت تاخیر در فراهم آوردن موارد لازم بر عهده خریدار می باشد. و نیز تمهیدات مربوط به آموزش مشتریان را در اختیار پلتفرم سامری قرار دهد در غیر اینصورت مسئولیت مسائل جانبی به عهده خریدار خواهد بود.

با توجه به گستردگی عملکرد نرم افزار پلتفرم سامری و امکان برقراری ارتباط با سایر سیستم ها و سخت افزار ها، مجموعه ی ما صرفا متعهد به برقراری ارتباط با موارد مذکور بوده و فراهم نمودن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم بر عهده خریدار می باشد.

خريدار متعهد می گردد یک نماينده تام الاختيار به عنوان مدیر پروژه تعيين و كتباً به پلتفرم سامری معرفي نمايد تا در مراحل مختلف هماهنگی ها و توافقات لازم با ایشان انجام شود. نماینده معرفی شده می بایست ثابت باشد و در صورت تغییر، مدیر پروژه جدید کتبا اعلام گردد.

مسئولیت عدم اعلام کتبی تغییر مدیر پروژه به عهده خریدار می باشد.

خريدار متعهد مي‌شود كه از دسترسي افراد غير مجاز و يا فاقد آموزش لازم به سيستم هاي كاربري كه نرم افزار بر روي آنها نصب شده است ممانعت نموده و حداكثر دقت و كوشش را در اين رابطه بعمل آورد.

خریدار متعهد می گردد بستر لازم جهت دسترسی ریموت به سرور از طریق اینترنت در جهت رويت خطاها و رفع عيب هاي احتمالي و همچنین دسترسي به امكانات شبكه را فراهم نماید.

خريدار متعهد می¬گردد جهت رفع مشكلات نرم افزاري خود و به دليل تمركز امكانات نرم افزاري پلتفرم سامری در محل خود به تشخیص کارشناس مربوطه، پرونده هاي اطلاعاتي مربوط به نرم افزار را در محل كار پلتفرم سامری جهت بررسي و رفع مشكل در اختيار وي قراردهد.

برای ارائه کلیه خدمات این تفاهم نامه در خارج از محدوده شهر تهران علاوه بر هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت و هزینه های مرتبط با خدمات ارائه شده و پذیرایی کارشناسان مجموعه ی ما در پلتفرم سامری، به ازای هرروز کاری مبلغ 6.000.000 ریال بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید. این مبلغ باید پیش از مراجعه کارشناس در وجه پلتفرم سامری پرداخت گردد.

در صورت وجود خطوط هوایی در شهر مقصد، وسیله ایاب و ذهاب هواپیما در نظر گرفته می شود.

پلتفرم سامری هیچ گونه مسولیتی در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتر و مسائل ایجاد شده توسط نرم افزار های دیگر را نخواهد داشت.

امکان مرجوع نمودن نرم افزار پس از نصب یا تحویل پک مقدور نمی باشد.

خدمات قابل ارائه برای محدوده خارج از شهر تهران به درخواست خریدار می تواند به صورت جلسات اختصاصی تلفنی، ریموت و یا ویدیو کنفرانس برگزار گردد.

نصب اولیه برنامه بر روی یک سیستم و تنها یکبار رایگان می باشد. ولیکن نصب مجدد آن، شامل هزینه خواهد بود که به نرخ سال جاری 15.000.000 ریال می باشد.

مدت زمان استقرار اولیه حداکثر سه ماه بعد از تحویل سی دی نرم افزار می باشد، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تاخیر برعهده خریدار خواهد بود.

آموزش مجازی گروهی(وبینار) در روزهای کاری بر اساس سرفصل های اعلامی در صورت به ظرفیت رسیدن هر هفته برگزار می گردد.


9
نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات درپلتفرم سامری، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. در این بخش هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است در صورت عدم رعایت قوانین وب سایت نظرات کاربری نشان داده نمی‌شوند.


10
ثبت سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شود.

انتقادات و پیشنهادات


یا با ما تماس بگیرید

021-9109-4595