
5 میلیون تومان
این راهکار به فرآیندی اشاره دارد که در آن اطلاعات مربوط به تعداد و وضعیت کالاها در سیستم حسابداری تدبیر، به طور مرتب و خودکار در نرم افزار CRM پیام گستر به صورت خودکار بروز رسانی شود.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
اغلب مجموعههای کوچک و بزرگ به منظور ثبت رخدادهای مالی و حسابداری از یک نرم افزار جامع حسابداری مانند نرم افزار تدبیر استفاده میکنند. تدبیر به کاربران این امکان را میدهد که فرآیندهای مالی را با سهولت و شفافیت بیشتری مدیریت کنند.
علاوه بر مدیریت فرآیندهای مالی به منظور سهولت ارتباط با مشتریان و ایجاد رابطه پایدار با آنان میتوان از نرم افزار سی آر ام مانند CRM پیام گستر استفاده کرد.
از گذشته تا کنون بین دو بخش مالی و ارتباطی مشتریان ارتباط تنگاتنگی وجود داشت. این ارتباط به معنای یکپارچهسازی این دو سیستم برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری و افزایش کارایی فرآیندهای کسبوکار است. این ارتباط به سازمانها امکان میدهد تا اطلاعات مشتریان را در یک مکان واحد جمعآوری و مدیریت کنند، فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش را بهینهسازی نمایند و تصمیمگیریهای مالی و استراتژیک را با دید بهتری انجام دهند.
از جمله مواردی که نیاز است تا بین دو نرم افزار تدبیر و پیام گستر یکپارچه شود، موجودی محصولات است. چناچنه در این باره مغایرتی بین موجودی کالاها وجود داشته باشد و بین بخشهای فروش و مالی هماهنگی رخ ندهد ممکن است منجر به معرفی و فروش کالای ناموجود در crm به مشتریان شود و سازمان را دچار چالش کند.
بهره مندی از راهکار "اتصال موجودی محصولات حسابداری تدبیر به CRM پیام گستر" راه حل شما برای این موضوع است. با استفاده از این راهکار دیگر نگرانی بابت هماهنگی بین نرم افزار تدبیر و پیام گستر وجود نخواهد داشت.
موجودی کالاها به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی از حسابداری تدبیر وارد سی آرام پیام گستر شده و به صورت منظم و پیوسته همگام سازی اتفاق میافتد.
کاربران سی آر ام در زمان معرفی محصول به مشتری و ایجاد پیش فاکتور و فاکتور برای وی دچار تردید در عدم هماهنگی موجودی محصول با مقدار واقعی آن در حسابداری نمیشوند و میتوانند با اطمینان ادامه فرآیند را دنبال نمایند.