
8.5 میلیون تومان
این راهکار به صورت خودکار انجام میشود و به شما کمک میکند تا موجودی و قیمت محصولات در هر دو سیستم بهروز بمانند، به محض تغیر در حسابداری در ووکامرس نیز بروزرسانی بصورت خودکار صورت گیرد و از بروز اختلاف و مشکلات ناشی از عدم تطابق اطلاعات جلوگیری شود.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
5 روز
امروزه فروشگاههای آنلاین که با افزونههای مختلفی مانند ووکامرس(WooCommerce) ساخته شدهاند به دلایل مختلفی مانند راحتی دسترسی، کاهش هزینهها، تنوع محصولات و خدمات، و امکان مقایسه و انتخاب، جایگاه ویژهای در دنیای تجارت پیدا کرده و در بسیاری از موارد، جایگزین فروشگاههای فیزیکی شدهاند.
در کنار فروشگاه اینترنتی، فرآیندهای خرید و فروش، مدیریت موجودی و قیمت کالا، ثبت فاکتورها، مدیریت پرداختها و دریافتها و تهیه گزارشات مالی توسط نرم افزارهای مالی و حسابداری مانند نرم افزار دشت انجام میگیرد.
سیستم فروش و مدیریت مسائل مالی ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند به گونه ای که عملکرد یکی بر دیگری تاثیر مستقیم دارد. اما یکی از مشکلاتی که کارکنان با آن مواجه هستند، بروزرسانی مداوم تعداد و قیمت کالاها و محصولات در فروشگاه با مقدار واقعی آن در نرم افزار حسابداری است. این کار با در اختیار داشتن یک نیروی انسانی انجام پذیر است اما باید در ویرایش و ثبت تغییرات دقت کافی داشته و از سرعت عمل بالایی در این خصوص برخوردار باشد تا بتواند به محض تغییر آمار و اعداد، فروشگاه ووکامرس را بروزرسانی کند.
چنانچه نواسانات قیمت و موجودی محصولات در حسابداری زیاد باشد و این شخص نتواند به صورت پیوسته اطلاعات را با فروشگاه مطابقت دهد، میتوان گفت تمام اعتبار مجموعه زیر سوال میرود زیرا ویترین فروشگاه اینترنتی پر از محصولاتی میشود که از نظر قیمت و تعداد با آخرین مقدار آن در حسابداری متفاوت است. حال تصور کنید مشتری محصولی سفارش میدهد که قیمت آن تغییر یافته یا موجودی آن تمام شده است همین مسئله مجموعه را با یک چالش بزرگ مواجه میسازد، اعتماد مشتریان از بین میرود و ممکن است از خرید و مراجعه دوباره به فروشگاه برای همیشه منصرف شوند.
استفاده از راهکار "اتصال قیمت و موجودی محصولات حسابداری دشت به افزونه ووکامرس" راه حل شما برای این موضوع است. این راهکار با فراخوانی خودکار و مداوم اطلاعات قیمت و موجودی محصولات از حسابداری در فروشگاه آنلاین، پل ارتباطی محکمی بین بخش مالی و فروش محصول ایجاد کرده تا از بروز هر گونه خطا نوشتاری و محاسباتی جلوگیری و فروشگاهی با محصولات کاملا بروز و یکپارچه در اختیار مشتریان قرار دهد.
بهرهمندی از راهکارهای همگام سازی به کارکنان اجازه میدهد تا وقت خود را بر روی وظایف حیاتیتر متمرکز کنند. بنابر این قیمت و موجودیهای محصولات فروشگاه بهصورت دقیق و بهروز نمایش داده میشود و در نتیجه تجربه خرید مشتریان را بهبود میبخشد و از فروش کالای ناموجود جلوگیری میکند.