برای عضویت در باشگاه مشتریان بر روی لینک کلیک کنید.
باشگاه مشتریان
اگر سرنخهای فروش جریان حیاتی کسبوکار شما هستند، پس نباید اجازه دهید حتی یکی از آنها از دست برود. با استفاده از نرمافزار سامری برای اتصال سیستمهای فروش خود، فرآیندهایتان را خودکار میکنید تا بتوانید معاملات بیشتری را سریعتر نهایی کنید.
اتوماسیون فروش با بهرهگیری از فناوری، وظایف تکراری و زمانبر در فرایند فروش را ساده و بهینه میکند و نحوه عملکرد تیمها را متحول میسازد. با ادغام ابزارهای اتوماسیون در جریانهای کاری، تیمهای فروش میتوانند تمرکز خود را بر روی آنچه واقعاً اهمیت دارد قرار دهند — ایجاد روابط قوی و نهایی کردن معاملات. ابزارهایی مانند CRM، پلتفرمهای اتوماسیون ایمیل و نرمافزارهای تحلیلی، هسته اصلی اتوماسیون فروش را تشکیل میدهند و اطمینان میدهند که هر فعالیت فروش بهموقع، شخصیسازیشده و بسیار کارآمد انجام شود. اپلیکیشنهای فروش ما مجموعهای کامل از ابزارها را ارائه میدهند تا همه کارها از جمله شناسایی مشتریان بالقوه، ارتباط اولیه، امتیازدهی به سرنخها، ارسال ایمیلهای پیگیری، زمانبندی قرار ملاقات و ورود دادهها بهطور خودکار انجام شود. این امکان به تیمهای فروش میدهد تا بدون دخالت دستی، ارتباطی مستمر و منسجم داشته باشند و در نهایت بهرهوری افزایش یافته و تجربه مشتری بهبود یابد.
راهکارها
پیامهای شخصیسازیشده، تماسهای پیگیری و رصد دقیق سرنخها در CRM تنها بخشی از روشهای اثباتشده برای افزایش فروش هستند. اما همه اینها نیاز به کار دستی دارند. با استفاده از اتوماسیون برای ارتباطات خروجی (Outbound Outreach) و اتصال ابزارهایی که هماکنون به آنها اعتماد دارید از طریق سامری، میتوانید عملکرد خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.
How Make helped FranklinCovey to save $100,000s and free up 100s of staff hours