برای عضویت در باشگاه مشتریان بر روی لینک کلیک کنید.
باشگاه مشتریان
مشتریان در اولویت هستند، اما همیشه نمیتوان نیازهایشان را در یک صف منظم قرار داد. با استفاده از سامری، زیرساختهای فعلی تجربه مشتری (CX) خود را به هم متصل کرده و گردشکارها را خودکار کنید. از فرآیند خوشآمدگویی و آموزش گرفته تا رسیدگی به درخواستهای خاص هر مشتری — میتوانید تجربهای سریعتر، دقیقتر و شخصیتر ارائه دهید.
خودکارسازی فرآیندها در تجربه مشتری با استفاده از فناوریهای پیشرفته، تعامل با مشتری را در هر نقطه از مسیر او سادهتر و مؤثرتر میکند. با بهرهگیری از دادههای مشتری — مانند ترجیحات، سوابق خرید و رفتارها — این ابزارها تجربهای شخصیسازیشده و جذاب خلق میکنند که با نیاز واقعی هر مشتری همخوانی دارد. با اتصال به سایر پلتفرمهای ارتباط با مشتری، اتوماسیون CX پیامرسانی یکپارچه و هماهنگ را در تمام کانالها تضمین میکند و تجربهای منسجم و بهیادماندنی میسازد. اپلیکیشنهای تجربه مشتری ما مجموعهای از ابزارهای هوشمند را ارائه میدهند که به کسبوکارها کمک میکند خدماتی ممتاز، منظم و کارآمد ارائه دهند — در حالی که زمان تیمها برای تمرکز بر نیازهای پیچیدهتر یا مهمتر مشتریان آزاد میشود.
کاربردها
یک مشتری جدید نباید به معنای دردسرهای بیشتر باشد. خودکارسازی فرایند پذیرش مشتری (Customer Onboarding Automation) موتور رشد شماست و کمک میکند تا بدون فشار اضافی، مشتریان جدید را در مقیاس بالا بهصورت کارآمد و حرفهای خوشآمدگویی کنید. سامری، هزاران اپلیکیشن و سیستم را به یکدیگر متصل میکند و این امکان را میدهد که فرایندهای مهم و حیاتی را خودکار کنید تا مشتریان جدید بهسادگی و بدون پیچیدگی وارد مسیر کار با محصول یا خدمات شما شوند و سریعتر به ارزش واقعی آن دست پیدا کنند.
How Make helped FranklinCovey to save $100,000s and free up 100s of staff hours