
10 میلیون تومان
به واسطه این راهکار کارشناس فروش در CRM پیامگستر میتواند هنگام ثبت سفارش، موجودی کالا را بهصورت دقیق و لحظهای ببیند و با کاهش تماسهای تلفنی با انبار کالا در پاسخ دهی به مشتری از سرعت بالاتری برخوردار باشند.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
5 روز
در دنیای امروز، مدیریت دقیق زنجیره تأمین، انبار و فروش دیگر یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. بسیاری از کسبوکارها از نرمافزارهای مطرح داخلی مانند دشت همکاران سیستم برای امور مالی و انبارداری، و همچنین CRM پیام گستر برای مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده میکنند. اما سؤال اینجاست: آیا میتوان این سیستمها را به یکدیگر متصل کرد؟
پاسخ روشن است: اگر سیستمهای شما به هم متصل نباشند، دادهها در سیلوهای جداگانه باقی میمانند و منجر به خطاء، تاخیر و کاهش بهره وری میشوند.
اگر اطلاعات انبار کالا در CRM به روز نباشد کارشناس فروش ممکن است سفارشی ثبت کند که کالای آن در انبار موجود نباشد این امر منجر به تاخیر در سفارش، نارضایتی مشتری و در نهایت لغو سفارش و از دست دادن فرصت فروش میشود. همچنین اگر قیمت کالا در CRM بروزرسانی نشده باشد(با آخرین قیمت کالا در انبار کالا یکی نباشد) به اشتباه کالا با قیمت پایینتر یا بالاتری فروخته میشود و منجر به اختلاف حساب با مشتری یا حسابداری میشود.
پلتفرم سامری امکانی فراهم آورده است که با استفاده از آن میتوان ماژول انبارداری موجود در نرم افزار حسابداری دشت را با CRM پیام گستر همگام نمود. به واسطه این راهکار اطلاعات مربوط به قیمت، موجودی، سفارشات، و سایر دادههای انبارداری به طور خودکار در CRM شما بروزرسانی میشود و از این طریق نمای کاملی از وضعیت موجودی، حواله انبار و رسید انبار در اختیار خواهید داشت.
این راهکار نهتنها باعث تسریع در فرآیند فروش و ثبت اسناد مالی میشود، بلکه خطاها و هزینههای ناشی از دوبارهکاری را به حداقل میرساند.