
5 میلیون تومان
این راهکار به شما امکان میدهد تا با یکپارچگی کامل بین اطلاعات قیمت و موجودی محصولات در حسابداری و دیجی کالا، از ثبت اشتباه سفارش جلوگیری کنید، گزارشهای دقیقتری داشته باشید و با مدیریت بهروز و منظم، اعتماد مشتریان را افزایش دهید.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
در فضای تجارت الکترونیکی امروز بسیاری از کسبوکارها برای مدیریت مالی خود از نرمافزارهای حسابداری دقیق و یکپارچه استفاده میکنند. یکی از این نرمافزارها، حسابداری بهاران است، سیستمی جامع برای ثبت اطلاعات فروش، خرید، قیمتگذاری، انبارگردانی و تحلیلهای مالی.
از طرفی، دیجیکالا به عنوان یکی از بزرگترین مارکتپلیسهای آنلاین ایران، بستری برای فروش محصولات در سطحی گسترده فراهم کرده که هزاران فروشنده از طریق آن، کالاهای خود را عرضه میکنند.
زمانیکه نرمافزار حسابداری بهاران به فروشگاه آنلاین دیجیکالا متصل نباشد، هماهنگی بین موجودی انبار و قیمتهای واقعی محصولات با اطلاعاتی که در پنل دیجیکالا ثبت شده است از بین میرود. در این شرایط، برای هر تغییری، باید بهصورت دستی وارد پنل دیجیکالا شد و اطلاعات را بهروزرسانی کرد. این کار زمانبر بوده و ممکن است در آن خطای تایپی رخ دهد.
در صورت عدم اعمال آخرین تغییرات مربوط به قیمت و تعداد کالاها در دیجی کالا ممکن است مشتریان سفارشی ثبت کنند که موجودی آن کالا با وجود نمایش موجودی در دیجی کالا در انبار حسابداری صفر باشد یا قیمت کالا تغییر کرده باشد در اینصورت ناهماهنی بین سایت و حسابداری پیش میآید و مجموعه شما میبایست به مشتریان جواب پس دهد. همین مسائل باعث نارضایتی مشتری، لغو سفارش، جریمه شدن توسط دیجیکالا، و حتی آسیب دیدن اعتبار برند شما میشود.
استفاده از راهکار "اتصال قیمت و موجودی محصولات حسابداری بهاران به فروشگاه دیجی کالا" راه حل شما برای این موضوع است. زمانیکه اتصال بین نرمافزار حسابداری بهاران و فروشگاه دیجیکالا برقرار باشد، اطلاعات قیمت و موجودی محصولات بهصورت خودکار و منظم از حسابداری به پنل دیجیکالا منتقل میشوند. در نتیجه هر زمانی که شما در سیستم حسابداری قیمت یا موجودی کالایی را تغییر دهید، تغییرات قیمت و موجودیها در همان لحظه بدون دخالت نیروی انسانی در دیجیکالا هم اعمال میشود.
این همگامسازی باعث میشود اطلاعات فروشگاه همیشه دقیق و بهروز باشد، درصد خطا به صفر نزدیک شود و شما زمان بیشتری برای تمرکز روی فروش، تأمین کالا و پشتیبانی داشته باشید. ضمن اینکه با بهروزرسانی لحظهای، تجربه خرید بهتری برای مشتریها فراهم میشود و اعتماد بیشتری نسبت به برند شما شکل میگیرد.
در واقع، این اتصال نهتنها سرعت و دقت کار شما رو بالا میبرد، بلکه جلوی ضررهای ناشی از فروش اشتباه، ثبت سفارش مازاد، یا اختلاف قیمت را هم میگیرد و به بهینهسازی کامل فرایند فروش کمک میکند.