
5 میلیون تومان
با یکپارچهسازی سیستم حسابداری سپیدار و فروشگاه دیجیکالا، فرآیند مدیریت قیمت و موجودی محصولات کاملاً خودکار، دقیق و هماهنگ خواهد بود این امر منجر به صرفهجویی در زمان، حذف مغایرتهای موجودی، جلوگیری از فروش کالای ناموجود و افزایش رضایت مشتریان میشود.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
5 روز
در دنیای تجارت الکترونیکی امروز، سرعت و دقت در مدیریت اطلاعات کالا یکی از عوامل کلیدی موفقیت فروشندگان در بازارهای آنلاین مانند دیجیکالا محسوب میشود. یکی از مهمترین چالشهایی که بسیاری از کسبوکارها با آن روبهرو هستند، همگام نبودن قیمت و موجودی کالاها بین سیستم حسابداری داخلی مانند سپیدار و پلتفرم فروشگاهی است. این ناهماهنگی میتواند منجر به زیان مالی، نارضایتی مشتری و حتی جریمه از سوی مارکتپلیسها شود.
قیمتها ممکن است بهدلایل مختلف تغییر کنند (نوسان بازار، تخفیف ویژه، افزایش قیمت خرید و ...). اگر قیمتها در دیجیکالا بهروز نشود ممکن است فروش شما با ضرر همراه باشد و در فاکتورهای حسابداری ناهماهنگی به وجود آید و باعث سردرگمی مشتریان شود.
اگر موجودی کالا در سپیدار کاهش پیدا کند (مثلاً بهخاطر فروش حضوری یا ثبت فاکتور)، ولی در دیجیکالا همچنان موجودی نمایش داده شود، ممکن است سفارشی ثبت شود که نتوانید آن را تأمین کنید.
راه حل شما برای رفع این مشکل بهره مندی از راهکار اتصال قیمت و موجودی محصولات حسابداری سپیدار به فروشگاه دیجی کالا میباشد. وقتی قیمت یا موجودی بهصورت خودکار بهروزرسانی شود، واکنش شما به تغییرات بازار سریعتر خواهد بود. مثلاً در هنگام تغییر نرخ ارز یا موجودی محدود یک کالا، بهسرعت همه جا هماهنگ میشود.
با بهروز بودن اطلاعات:
بهره مندی از این راهکار منجر میشود تا کارمندان بهجای آپدیت دستی اطلاعات در چند سیستم، روی فروش، خدمات مشتری، و تحلیل تمرکز کنند.