انتقال موجودی محصولات از حسابداری سپیدار به ووکامرس

  • 27 نمایش
  • آخرین پرسش 16 شهریور 1401
G.Ahsan ارسال کرد در 06 شهریور 1401

آیا زمانی که از اتصال یک طرفه موجودی محصولات حسابداری سپیدار به ووکامرس استفاده میکنیم لازم است تغییرات دیگه ای هم لحاظ کنیم؟ چون با وجود فعال بودن این افزونه، تعداد موجودی محصولات در ووکامرس قابل نمایش نیست

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 06 شهریور 1401

اگر تمامی محصولات در سپیدار موجوده سامری به صورت خودکار این فعالیت رو انجام می‌ده زیرا در نسخه 1.3.2 ووکامرس پلاس این قابلیت اضافه شده. ولی در صورتی که تعدادی از محصولات در ووکامرس تعریف شده که در سپیدار نیست باید به صورت دستی مدیریت موجودی انبار در قسمت ویرایش محصول رو فعال کنید که تعداد موجودی انبار قابل نمایش باشه.

 

F.Mohamadi ارسال کرد در 16 شهریور 1401

سلام و خسته نباشید. ما هم از این افزونه استفاده می کنیم ولی چیزی که جدیدا متوجه ش شدیم اینه که یه سری از محصولات  فروشگاه موجودی هاشون غیر معقوله. 

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 16 شهریور 1401

سلام ممنون، ابتدا یکی از اون محصولاتو چک کنید، ببینید با موجودی توی برنامه حسابداریتون همخوانی داره ؟!

F.Mohamadi ارسال کرد در 16 شهریور 1401

بررسی کردم این محصولات کلا توی برنامه حسابداری نیستند. اگه از قبل نبودند چطور توی ووکامرس موجوده؟

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 16 شهریور 1401

خب دوست عزیز احتمالا شما قبل از اینکه همگام ساز رو فعال کنید یه سری از محصولاتو دستی توی فروشگاهتون ثبت کردید و بعد از همگام سازی چون این محصولات داخل برنامه حسابداریتون نبوده موجودیشون بروزرسانی نشده.

G.Ahsan ارسال کرد در 16 شهریور 1401

آیا امکان داره موجودی این محصولات صفر بشه؟ چون ما هم دقیقا همچین محصولاتی داریم 

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 16 شهریور 1401

راه حل اول اینه که خودتون دستی موجودی این محصولاتو صفر کنید و اما راه حل دوم این هستش که فایلی اکسل از محصولات موجود در فروشگاه و ناموجود در برنامه حسابداریتون رو برای قسمت پشتیبانی بفرستید تا موجودی رو به صفر بروزرسانی کنند.

Close