اتصال محصولات از سپیدار به ووکامرس

  • 54 نمایش
  • آخرین پرسش 28 شهریور 1401
M.Nadri ارسال کرد در 31 مرداد 1401

سلام و وقت بخیر

یکی از محصولاتتون با عنوان اتصال یک طرفه محصولات از سپیدار به ووکامرس هستش که چند وقت پیش تهیه کردیم ولی مشکلی که داریم اینه که هر بار محصولی رو توی برنامه حسابداریمون ثبت میکنیم، باید در ووکامرس اون محصول رو ویرایش کنیم و مدیریت انبار رو براش فعال کنیم وگرنه موجودی نشون داده نمیشه و زمان زیادی رو باید صرف این کار کنیم.

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 31 مرداد 1401

سلام M.Nadri عزیز، شما باید ووکامرس پلاس(یکی از افزونه‌های وردپرس شخصی سازی شده توسط شرکت ما) که قبلا براتون نصب کردیم رو بروزرسانی کنید، در نسخه 1.3.2 این قابلیت با توجه به نیاز سایر مشتریان اضافه شد.

F.Mohamadi ارسال کرد در 28 شهریور 1401

خانم رحمان نژاد همکاران باهاتون تماس گرفته بودند در رابطه به عدم ثبت درصد تخفیف بر روی محصولات با یه برند خاص فرموده بودید برندهای حسابداری مشکل داره میشه یه کم بیشتر توضیح بدید که با مسئول حسابداری هماهنگ کنم مشکلو برطرف کنند؟

A.Rahmannezhad ارسال کرد در 28 شهریور 1401

برای اعمال درصد تخفیف بر روی محصولات باید برند محصول در برنامه حسابداریتون با برند تعریف شده در فروشگاه همخوانی داشته باشه، سیستمتون رو بررسی کردیم متوجه شدیم که شما 25 درصد تخفیف بر روی محصولاتی با برند X گذاشته بودید ولی اون محصولات در برنامه حسابداریتون برندش X نبود.

اگه برندهای داخل ووکامرستون درست ثبت شده لازمه همون محصولات در سپیدار هم اصلاح بشن.

Close