پاسخ به سوالات وب سرویسی سی آر ام پیام گستر

نرم افزار CRM پیام‌گستر یکی دیگر از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، برای ارتقا سیستم مدیریت، افزایش فروش و رضایت مشتریان، گسترش فرهنگ صحیح مشتری مداری و ایجاد فضایی امن برای نگهداری و استفاده از اطلاعات سازمانی طراحی شده است.

بیشتر بدانیم، API یا Application Programming Interface رابط پیاده سازی نرم افزاری است که امکان ارتباط بین نرم‌افزارهای مختلف را فراهم می آورد.

 پیام گستر یک API کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به کمک آن می توان اطلاعات مهم و کاربردی موجود در نرم افزار crm پیام گستر را ذخیره و بازیابی نمود و در هر سناریوی بتوان اطلاعات را بین سی‌آرام پیام گستر و سایر سیستم‌ها یکپارچه کرد. با استفاده از این ویژگی قابلیت برقراری ارتباط بین نرم افزارهای مختلف با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر ایجاد می‌شود و به راحتی این امکان وجود دارد اطلاعات مورد نیاز سایر نرم‌افزارها را از نرم افزار crm پیام گستر به دست آورد.

برای ورود به فروم پرسش و پاسخ پیام گستر اینجا را کلیک کنید.

پشتیبان سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، فرومی را فراهم آورده که به پرسش و پاسخ وب سرویس‌های نرم افزار پیام گستر پرداخته است. در این فروم می‌توان هر گونه سوالی در خصوص نحوه بازیابی داده‌ها و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی پیام گستر پرسید و آنگاه تیم پشتیبان به آن پاسخ می‌دهد.