پشتیبانی یک محصول نرم افزاری، در واقع یک عضو جدا ناپذیر است و این پشتیبانی میباشد که کیفیت محصول را تضمین میکند و در صورت عدم وجود تیم پشتیبان، آن محصول به کام نابودی خواهد رفت. جالب است بدانید تیم مستندات برای کاهش بار اضافهی پشتیبانی از شرح تغییرات بعد از هر بروزرسانی خبر میدهند و فایل را در دسترس مشتریان قرار داده تا مشتریان از آخرین تغییرات نرم افزار باخبر شوند.
برای دانلود نسخه 2.5.1 شرح تغییرات سی آر ام پیام گستر اینجا کلیک کنید.
معمولاً با آرائه هر آپدیت شرحی از تغییرات آن نسخه در قالب فایل PDF در سایت رسمی شرکت قرار میگیرد تا مشتریان از آخرین تغییرات آگاه شوند. برای مشاهده شرح تغییرات نرم افزار پیام گستر از منو پشتیبانی و خدمات بر روی لینک شرح تغییرات کلیک کنید:
با کلیک بر روی لینک شرح تغییرات، شما از آخرین تغییرات نرم افزار سی آر ام پیام گستر با خبر میشود و خواهید دانست در نسخه ارائه شده، نرم افزار با چه تغییرات مواجه بوده و آیا تغییرات که شما نیاز داشتید در این نسخه رفع یا اضافه شده است.