در سال 1389 مجموعه نرم‌افزاری پیام گستر از زیرمجموعه‌های گروه تجارت الکترونیک اول با هدف ارائه بهترین و بروزترین راهکارهای مدیریتی در امر فروش و بازاریابی کار خود را آغاز کرد.  نرم‌افزار سی‌آرام(CRM) اولین محصول این مجموعه است که با شعار فناوری در مدار مشتری پدید آمد تا به عنوان رهبر بازار سی‌آرام ایران، به یکپارچه سازی روابط درون و برون سازمانی پدیدار شد. سیستم پیام گستر به عنوان شریک تجاری شرکت‌ها و مدیران سعی دارد تا در ایجاد پیوند موثر بین کسب و کارها و مشتریان بکوشد و آنها را به سمت و سوی انتخاب استراتژی‌های موفق در جذب مشتری جدید، افزایش فروش، حفظ مشتریان و افزایش و فاداری مشتری سوق دهد.

تیم پیام گستر با تولید نرم افزار سی‌آرام سعی بر آن دارد تا با استفاده از ابزارها و ماژول‌های مختلف، مدیران را در رفع مشکلات متعددی که در اثر پیچیدگی فرایندهای کاری به وجود می آید یاری نماید. علاوه بر این هدف اصلی، این تیم  از ایجاد این نرم افزار کاربردی، رفع نقص‌ها و پر کردن تفرق‌های موجود در سیستم فروش و خدمات پشتیبانی با استفاده از به روزترین فناوری‌های مرکز تماس و مدیریت مشتریان است.

هم مسیر شدن در راه رشد و تعالی فردی در جهت بالا بردن سطح استانداردهای ملی جزء اندیشه‌های این شرکت است.

ما در مجموعه پیام گستر به تلاش برای توسعه همکاری تجاری، یادگیری و اشتغال‌ آفرینی پویا اعتقاد داریم. علاوه بر این، حفظ تعهد و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان و خدمت رسانی دقیق و به موقع از پایه ها اصلی فعالیت های ما در تیم‌ پیام گستر می باشد.

ما باور داریم که با به اشتراک گذاری و تکیه بر دانش و توانایی‌های بالفعل در بخش‌های مختلف سازمان، قادر خواهیم بود تا با بومی‌سازی تکنولوژی مشتری مداری، برای رشد اقتصادی و تکنولوژیک سازمان‌های کشور، قدمی بزرگ برداشته باشیم.